Бағдарламалар

«БІЛІМ БЕРУДЕГІ БАСҚАРУ «ТАБЫСТЫ МЕКТЕПТЕРДІҢ ҮЗДЕТКІЗІ»» АТҚАРУ БАҒДАРЛАМАСЫ ӨЗГЕРІСТЕРДІ БАСҚАРУ КОМАНДАСЫНЫҢ ЖЕТЕКШІЛЕРІ

Ұлттық Ұстаз онлайн академиясы сізге келесі қызметтерді ұсынады:

3 ай ішінде мектеп басшылары мен мұғалімдер командасын басқару құзыреттіліктері мен жаңа педагогикаға оқыту

Мектептердегі өзгерістер жобаларын әзірлеу бойынша мектеп басшылығына консультациялық қолдау көрсету: мектептің даму стратегиясы, мектептегі өзгерістердің жол картасы, таңдалған мектеп үлгісіне байланысты оқу жоспарын әзірлеу, келесі 3 айда жаңа кадрлық саясатты құру.

 

Мақсатты топ:

директор, директор орынбасарлары, әдіскерлер, мұғалімдер.

Бағдарламаның артықшылықтары:

Мектептің басқару аудиті, мектептің күшті және әлсіз жақтарын зерттеу, өсу нүктелерін анықтау;

Мектептің басқару тиімділігін арттыратын бағдарлама студенттерінің жобаларын қорғау

Стратегияны, өзгерістердің жол картасын әзірлеуде, HR жүйесін құруда, маркетингті жылжытуда консультациялық қолдау көрсету;

Мектептің басқару командасын қайта даярлау, стратегиялық және жобалық менеджмент бойынша құзыреттілік деңгейін арттыру;

Жаңа педагогика, ғылыми-зерттеу, цифрлық технологиялар бойынша мектеп мұғалімдерінің біліктілігін арттыру;

Аудит нәтижелері бойынша ұсынылған негізгі KPI индикаторларын енгізуден мектептер не алады:

Оқушылардың қанағаттануының артуы

Әртараптандырылған кіріс

Маркетингті жылжыту

Білім беру ұйымының кадр саясатының құрылған жүйесі

Қаржылық көрсеткіштердің өсуі

Оңтайландырылған шығындар

Мектеп брендінің капиталдандыруын арттыру

Бағдарламаның ұзақтығы:

3 ай, академиялық сағат саны – 108, консультативтік сағат саны 60 академиялық сағат.

Жаттығу форматы:

Онлайн және офлайн.

Растау:

Бағдарламаны аяқтағаннан кейін 108 академиялық сағатқа біліктілікті арттыру сертификаты, сонымен қатар жобаны қорғау сертификаты беріледі. 60 ак.сағ.

Нәтиже – тренингке қатысушылардың жобаларын көпшілік алдында қорғауы:

Жаңартылған мектеп стратегиясы

Мектепті өзгерту жол картасы

HR – мектеп саясаты

Цифрландыру саясаты

Оқу бағдарламаларының жаңа дизайны

Анкерлік зерттеу тақырыптары

Әр топ мүшесі үшін жеке даму жоспары

Мүдделі тараптарды тарту жоспары

Бірінші трек

Мектептің даму моделі. Мектеп дамуының стратегиялық көрінісі. Жаңа стратегияны жаңарту/әзірлеу

  • Мектептің даму моделін таңдау
  • Мектеп стратегиясын құру.
  • Мектеп ортасының SWOT талдауы, білім беру нарығын талдау.
  • Миссияны, көзқарасты, құндылықтарды, стратегиялық мақсаттарды, даму бағыттарын дамыту.
  • Ұзақ және қысқа мерзімді перспективада мектептің болашақ даму сценарийлерін болжау/бағалау.
  • Іс-әрекетті жоспарлау (ұзақ мерзімді және орта мерзімді).
  • Қаржылық модель және бизнес моделі

Нәтиже

Мектептің даму стратегиясын жаңарту

Екінші трек

Басқару құзыреттері

  • Операцияларды басқару.
  • Колледждегі бизнес-процестер.

  • Ұйымдық құрылымды және штаттық кестені әзірлеу әдістері.

  • Жобаны басқару

Нәтиже

Мектепті өзгертудің жол картасын әзірлеу

Үшінші трек

Мектеп құндылықтарының ДНҚ-сы. Тәрбие жұмысы туралы түсінік.Ұлттық коды

  • Мектеп құндылықтарын дамыту/бекіту
  • Тәрбие жұмысы туралы түсінікті қалыптастыру
  • Ұлттық білім кодексі
  • Жаһандық ойлау

Нәтиже

Мектептегі тәрбие жұмысының тұжырымдамасы

Төртінші трек

Топ пен адамдарды басқару – Кадр саясатын әзірлеу

  • Топты басқару
  • . Команданың бас әріптері.
  • Көшбасшылық.
  • Әртүрлі қарым-қатынас стильдері
  • Мектептегі қазіргі заманғы HR: жоспарлау және таңдау, бейімдеу, мотивация және тарту, оқыту және дамыту, кадр резервін дайындау
  • Мектептегі таланттарды басқару
  • Мұғалімнің бағалауы және бағалауы Тәлімгерлік
  • Корпоративтік мәдениет

 

Нәтиже

Мектептің кадр саясаты

Бесінші трек

Цифрлық құзыреттер

  • Мектептің цифрлық трансформациясы
  • Инженерлік білім беру бағдарламасы
  • Онлайн курсты құру әдістемесі

 

Нәтиже

Мектепті цифрландыру саясаты және онлайн білім беруді күшейту

Алтыншы трек

Жаңа педагогика

  • Z және Альфа буынының ерекшеліктері. 
  • Әртүрлі оқушыларды оқыту және басқару
  • Оқу жоспарын жобалау және әзірлеу
  • Аудиторияны/топты басқару. Офлайн және онлайн оқу үшін уақытты басқару
  • Зейінді сақтауға арналған құралдар.
  • Проактивті оқыту әдістері онлайн және офлайн.
  • Фасилитация әдістері, топта шығармашылық жұмыс, кейстерді әзірлеу және талқылау, желіге қосылу
  • Білім беру аналитикасы.
  • Оқыту, бағалау және кері байланыс

 

Нәтиже

Жаңа оқу жоспарының дизайны. Жаңартылған авторлық курстар, әдістер

Жетінші трек

Зерттеу

  1. Мектептегі өзекті зерттеу тақырыптары
  2. Зерттеу әдістері: сандық және сапалық.
  3. Аналитика.
  4. Аналитикалық есепті дайындау
  5. Халықаралық гранттарға өтінімдер бойынша зерттеулерді дайындау

Нәтиже

Анкерлік зерттеу тақырыптары

Сегізінші трек

Жеке құзыреттер

  • Көшбасшылық
  • Дизайндық ойлау
  • Өмір дизайны
  • Эмоциялық интеллект.
  • Стрессті басқару және эмоционалды күйзеліс

Нәтиже

Әр топ мүшесі үшін жеке даму жоспары

Тоғызыншы трек

Мектеп пен негізгі мүдделі тараптар: мемлекеттік органдар, бизнес, үкіметтік емес ұйымдар, ата-аналар, түлектер арасында байланыс орнату мүмкіндігі

  • Мектепке сыртқы мүдделі тараптардың әсерін бағалау, ішкі және сыртқы мүдделі тараптардың мүдделерін анықтау

  • Фандрайзин

Нәтиже

Мүдделі тараптарды тарту жоспары

Оныншы трек

Мектеп брендінің қалыптасуы. Мектептің маркетингтік насихаты

  • Мектептің бәсекелестік артықшылықтары
  • Мектеп брендін құру процесі.
  • Брендтің негізгі элементтері
  • Мектеп маркетинг жоспары

Нәтиже

Мектепті жылжытудың маркетингтік жоспары

Оқыту бағдарламасының құны:

Сұраныс бойынша қол жетімді

Сұраныс бойынша қол жетімді

Тренингке 20-25 мектеп қатысқан жағдайда бір мектеп командасы үшін бағдарлама құны 1 800 000 теңгені құрайды.

«Жаңа педагогика» алтыншы бағыты бойынша оқуды аяқтау үшін мектеп сертификат алу мүмкіндігімен барлық педагогикалық ұжымды қатысушылар қатарына қосуға құқылы.

Оқуды аяқтағаннан кейін мектеп командаларына 6 ай бойы бағдарлама аясындағы барлық мәселелер бойынша консультациялық қолдау көрсетіледі.